Direktlänk till inlägg 26 september 2010

it's wonderful :')

Av Karin Lidberg - 26 september 2010 18:02

ÅÅHHH älskar känslan av att ha världens härligaste häst på gården :'D har verkligen as ont i knät nu :/ men de var de värt!! Red i ca. 40 minuter nyss och hon är så jäkla go.  Galloppombyten gjorde hon tillomed, bockade och höll på, skönaste traven, men vilket steg hon får till. De trodde jag verkligen itne om den där 20åringen   men hon kan ju faktist   


Neh nu ska ja ta värktablett och åka till syrran där ja tillbringar natten.



  

Verkligen skillnad på mage nu :o inte tagit några nya bilder men de här är under igångsättningen <3

Nu kör vi korta gallopp pass tillomed, men mest skritt och trav.

kram på er /Karin  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Lidberg - 9 oktober 2010 14:27

Som saqgt så vakna ja nyss, sitter o prata i tlfn och har de sköj, tack för en trevlig kväll, hamna hos peter o där va de massa trevligt folk. Nu blir de ut till stallet o fixa samt rida     hörs sen    / Karin ...

Av Karin Lidberg - 6 oktober 2010 23:40


Vill bara dela med mig av hur go Imelda verkligen är!   Hon har inte blivit riden på ca. 5 år, varit avelssto    Men hon kommer ihåg allt! Hon är inte alls jätte stel för att vara så gammal, hon gör öppnor o slutor helt korrekta, skänkelvikning...

Av Karin Lidberg - 5 oktober 2010 14:38

Bilder från ridturen 1/10 :)                ursäkta för sitsen men hon var sååå seg, första gången hon varit seg plus att ja hade skit ont i mitt knä. Men är nöjd med henne, presterar jätte bra för att vara så gammal och inte blivit riden...

Av Karin Lidberg - 5 oktober 2010 13:59


     http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=270598 ...

Av Karin Lidberg - 3 oktober 2010 18:51


Nu var de verkligen länge sen jag uppdatera :o MÅSTE bli skärpning på mig! Idag åkte mamma och göran till Spaninen utan mig :( men får se de posivtivt blir själv hemma och har de gött och tar hand om mig själv.   Idag har ja städat hela huset f...

Presentation


Här skriver jag om allt som har med:
vardagen, hästarna
och framtiden att göra!

Kontakta mig?

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards