Alla inlägg under augusti 2010

Av Karin Lidberg - 30 augusti 2010 22:48

  Haha va inne och skulle hämta mopeden hos Emma men de blev att vi hälsade på älsklingen och hans kompis som Emma raggar lite smått på   

Så vi har bestämt att vi ska iväg på marken på fredag :)

såå Filipstad here we comes !

Blev så att vi inte orkade åka moped så dom skjutsa hem oss, så kommer älskling och hämtar oss imron bitti :$ de skiljer 2 mil att åka så 4 mil får han åka för att skjutsa oss till skolan imorn :$

älskar dig Daniel Sundström<33


Vi gjorde iorning stallet nu när vi kom hem och mötte lite smått arga hästar för att vi kom lite sent ;) men allt är klart så nu blire sängen som lockar sjukt mycke och imorn blire skola   !


Godnatt sötnosar och hare gött :D!


/ Karin




Av Karin Lidberg - 30 augusti 2010 17:38

Ska ut o gå med älskling lillan nu en stund :) hoppas man mår bättre när man kommer tillbaka :D

åh är så glad nu vet inte vart jag ska ta vägen!


  

Av Karin Lidberg - 30 augusti 2010 17:20

Hopp vaknade och mådde jätte illa kändes som om ja skulle spy och halsen värker så kan knappt svälja   


så har fixat med hästarna nästan hela dagen och när ja inte varit ute hos dom


så har ja läst en bok jag börjat läsa idag

"Jenna Jameson, att älska som en porrstjärna"

kan säga att den rä ruskigt bra efter så mycke jag läst, ca 130 sidor :o

min syrra sa att den va skit bra så bara att läsa på ca: 500 sidor kvar   

Fast den rä jätte "porrig" så de är nästan pinsamt ibland :o


Men nu ska jag fortsätta med städningen sen ner till stan o sola en liten sväng ! och hämta den fördömda moppen:(

Av Karin Lidberg - 29 augusti 2010 23:40

DISS

 

Jag dissar tretorn stövlar för att dom är så extremt fula! Visst de finns många färger, men hur ser dom ut? extremt dåligt skick och nej fy!!

Visst jag är hoppryttare eller ja lite alltiallo men hallå?!

Då är det ju NÄSTAN snyggare att ha ridskor och chaps fast att de rä extremt fult de också men usch?!

Visst jag hindrar er inte att tycka som ni vill men jag skriver vad jag tycker!

 

  

 

 

HISS eller DISS?

 

 

 

Av Karin Lidberg - 29 augusti 2010 23:22

  vintern 08/09    

  våren 09


   lite skillnad bara på några månader ;)


   våren 08      sommaren 09


 våren 08      sommaren 09



Har massa andra bilder som går att fixa så kommentera om ni vill se fler ;) finns från iår som jag tänkte lägga upp imorgon! ni ska även få se skillnad på den lille stjärnan hemma på gården!     

Av Karin Lidberg - 29 augusti 2010 22:57

Kan ha varit den sämsta matchen sen vi började vinna!

Men vi vann ju trots allt ;) bra kämpat tjejer!! och creds till alla som gjorde mål.

Vart 5-4 ;) jag gjorde en skit dålig löpning fårn topp till back så jag hann inte ner så backarna fick för många till de sista målet dom gjorde tyvärr :/

Nog om matchen!


Imorgon är de skola och de ser jag fram emot :)


Har några Youtube klipp jag tänkte ladda upp innan jag går och lägger mig :) de är på Corina och mig, min gamla häst som är en travare och född 02 :)



Av Karin Lidberg - 29 augusti 2010 14:49

Får se om aj hinner emd ett til inlägg ikväll för nu drar jag iväg på samling för vi ska till Leksjöfors och spela match :)  hoppas de slutar som sist ;) och gångerna innan de!


Hiss och Diss inläggen får vänta ;) :)

Av Karin Lidberg - 29 augusti 2010 14:08

Så nu har jag gjort några förändringar här och har nu flyttat skuttkneppis.blogg.se hit:)


Välkommnar er med ett hiss och diss inlägg här inom kort :)

Kommer även några Youtube klipp på mig och My Corina "min förra häst" <3


Håll koll på bloggen och följ den i Bloglovin  ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om allt som har med:
vardagen, hästarna
och framtiden att göra!

Kontakta mig?

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards